zaterdag 6 oktober 2012

Hoe denk jij over je zelf ?


Wat straal je uit naar anderen?

Ben jij die succesvolle

collega,
ondernemer,
student,
ZZP´r,
onderwijzer,
therapeut ?

Altijd opgewekt, energiek, met plezier in wat je doet?

Of twijfel je aan jezelf, aan je product, aan je dienst, je studie?

Denk je
ik ben niet goed genoeg,
ik kan het niet,
ik heb niet de flair,
ik heb niet de power,
ik heb niet het goede voorkomen,
ik heb niet de goede de kleding,
ik heb niet de hersens,
en noem zelf maar op.

Energie volgt de aandacht!

Als je zo denkt voed je je overtuigingen, voed je je gedachten. En na een poos ga je het nog geloven ook. Ga je nog denken dat het waar is.

Zoals met bijna alles, moeten we bij ons zelf beginnen. Wat we ook willen doen, willen ondernemen of willen veranderen.

Begin bij de intentie.
Alleen al de intentie hebben om anders te denken over jezelf, helpt je verder.

Probeer innerlijke rust te vinden, door bijvoorbeeld dingen te doen die je leuk vindt. Maak een wandeling, ga fietsen, luister naar mooie muziek, lees een goed boek. Door dingen te doen die je leuk vindt, krijg je weer energie.
Dan krijg je wellicht weer vertrouwen in jezelf.

Hoe je er ook voor staat, geloof in je zelf !

Je kunt het !

Laat die slechte overtuiging los! Vergeet het en verander het in:

YES !

Ik ga het doen! Ik kan het !

Als je zo over jezelf denkt, dan straal je dat ook uit.
Je hele houding laat zien, dat jij in jezelf geloofd.

Dat geeft vertrouwen in jezelf, maar ook bij een ander in jou!

Dan ben jij die succesvolle:

collega,
ondernemer,
student,
ZZP´r,
onderwijzer,
therapeut.

Altijd opgewekt, energiek, met plezier in wat je doet!

Prettige dag, met veel succes en vooral plezier,

hartelijke groet,

Elly Kassenaar


“5 geheimen om weer JEZELF te zijn”

Wil jij dit GRATIS artikel ook ontvangen?

Meld je aan voor de Nieuwsbrief van Boa Balanҫa

klik hier

vul je naam en email-adres in en je ontvangt

direct per email.

het artikel “Vijf geheimen om weer JEZELF te zijn.”

In de Nieuwsbrief van Boa Balanҫa vind je regelmatig handige tips en speciale aanbiedingen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten