maandag 6 januari 2014

Ik zal het maar bekennen ...


Door de Feestdagen en gereis was het er niet van gekomen om regelmatig mijn dagelijkse meditatie te doen.

Vanmorgen weer even tijd voor mezelf genomen.

Oh, wat was het weer heerlijk.

Zo'n ontspanning in mijn lichaam, rust in mijn hoofd.

Heerlijk om mee te maken.

Vaak ben ik na mijn meditatie creatief, de blogs vliegen mijn hoofd in.

Deze keer dacht ik, wat zou het toch fijn zijn als veel meer mensen dit zouden doen.

Dat zij dit ook toe kunnen passen.


Mediteren kost je helemaal niets.
Waar je ook bent, je kunt altijd even tijd voor jezelf nemen.


Maar ja, hoe weten deze mensen nu dat het zo ontspannend, heerlijk en prettig is.

Dat je weer energie krijgt, dat je je weer goed voelt.


Daarna kreeg ik een idee:
zodat misschien meer mensen gaan mediteren en de goede gevolgen voor hun lichaam en geest gaan ervaren.


Mediteer jij?

Vind je het ook zo prettig, ben je ook zo blij, dat dit op je pad is gekomen?

Wil jij je medemens helpen?
De wereld weer een beetje beter maken?


Schrijf me dan je ervaring met mediteren.

Hoeft geen groot verhaal te zijn, mag wel hoor!

Eén zin, een paar zinnen zijn al prima.

Wil je anoniem blijven, ook prima.

Maakt niet uit welke meditatievorm je gebruikt.

Ik bundel de verhalen tot een E-book.
Iedereen kan dan (gratis) lezen hoe het is om te mediteren.
Enthousiast worden en het wellicht ook zelf gaan doen.
Zo ervaren dat het leven veel prettiger kan zijn.


Doe je mee? Wil jij ook een ander helpen?
Een prettiger leven gunnen?

Schrijf naar: elly@boabalanca.nl
Met daarbij jouw meditatievorm en of je anoniem wil blijven.

Alle inzenders krijgen als eersten het E-book toegezonden.

Voor degenen die mij kennen weten ze dat het mijn passie is zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met Reiki en Meditatie. Omdat ik heel erg geloof in een wereld van samenwerking, iets over hebben voor elkaar, hoop ik dat veel mensen hun verhaal of verhaaltje willen vertellen om een ander te helpen.

Ken je me nog niet?
Hier kun je me zien.

Alvast dank voor de inzending van jouw ervaring met mediteren.

Hartelijke groet,

Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten